Monday, January 20, 2014

MEMENDAM RASA ADALAH SUATU PENYEKSAAN...

menyukai dan menyayangi seseorg tu adalah sesuatu yg indah andai org yg kita suka n syg tu tau perasaan sebenar kita...tp berbeza plak kalu org tu x tau yg kita suka dia n x tau yg kita syg kat dia..act memendam perasaan tu merupakan suatu penyeksaan..penyeksaan yg teramat sakit n x boleh nk digambarkan..hanya org yg pernah merasai n melalui benda ni je yg akan faham mcmana sktnya..dia hadir saat aku memerlukan seseorg untuk membimbing aku,utk memulihkn semangat aku,utk mengubati luka aku..n dia tetap ada disamping aku sekarang ni..cuma aku je yg x leh nk meluahkn perasaan aku kat dia sbb dia milik org..aku x boleh amek hak org sbb aku tau betapa sakitnya saat hak aku org lain amek n aku x nk org lain rasa apa yg aku rasa..tp x pe skarang ni aku kena percaya yg kalu dia jodoh aku dia tetap akan jd milik aku satu hari nanti..buat masa skarang ni lebih baik aku pendam je perasaan aku kat dia n anggap suma ni adalah dugaan dari Allah even memendam tu mmg menyakitkn..Allah memberi apa yg kita perlu bukan apa yg kita nk..semoga Allah mempermudahkan semua urusan..in sya Allah..

0 comments: