Tuesday, January 14, 2014

COME BACK..

setelah sekian lama menyepikan diri daripada brbloging kini aku kembali lagi..selama aku menyepikan diri ni banyak benda yg dh berubah n berlaku dlm hidup aku..ada yg menggembirakan n ada jugak yg menyedihkan..lumrah kehidupan..tapi aku tetap brsyukur kerana aku dikurniakan kekuatan n kesabaran yg tinggi untuk tempuhi segala dugaan yg mendatang..bg aku segala dugaan ni mematangkan aku dlm menempuhi lebih banyak cabaran dlm kehidupan ni pada masa akan datang..suma dugaan n ujian dari Allah ini juga menjadikan aku manusia yg lebih brsyukur dengan apa yg aku ada..n i would like to thank for those who are always with me in what situation that i went through all this while..thank you so much for always being by my side when i really2 need all of you..kehadiran korang dlm hidup zeera amat dihargai..n zeera menganggap korang adalah kurniaan paling berharga daripada Allah untuk melengkapkn kehidupan seharian zeera.. 17 june 2013 - tarikh mulanya kerja sambilan di jabatan perangkaan negeri sembilan.... 18 oktober 2013 - tarikh tamatnya hubungan aku ngan seseorg yg amat aku sayangi suatu ketika dahulu n insan yg trpenting bg aku suatu ketika dahulu.... 26 disember 2013 - tarikh tamatnya kerja sambilan di jabatan perangkaan negeri sembilan... 12 disember 2013 - tarikh anniversary aku ngan dia..tarikh ni cukup 10 tahun aku mengenali dia...even dh x leh nk celebrate sama2 tp aku akan tetap mengingati tarikh ni smpai bila2 sbb tarikh ni adalah tarikh yg amat bermakna bg aku... 6 januari 2014 - tarikh anniversary persahabatan aku ngan best friend aku, ili amira yg ke 11...hope this friendship will last til jannah... coming 19 januari 2014 - tarikh hari lahir dia yg ke 27..tahun ni dh x boleh nk wish or celebrate dh birthday dia..huhu..hanya mampu mendoakan dia dari jauh..n kalu boleh nk dia tau yg dia adalah insan tristimewa dlm hati aku..dh byk kenangan antara kita..n aku nk dia tau yg x de dendam aku pada dia..semoga dia bahagia,sihat sentiasa,gembira mcm dulu2 jgk.. ni je tarikh2 yg aku rasa amat penting yg patut aku coretkn kat blog aku ni...semoga hari2 mendatang brjalan dgn lancar n dipermudakan oleh-Nya..amin..
ni antara pic2 insan yg penting since aku keja kat perangkaan..dorang ni suma adalah semangat aku..mereka sentiasa ada untuk aku saat aku memerlukan..i love all of u so muchhhhhh...

0 comments: