Monday, January 20, 2014

HAPPY BIRTHDAY TO SOMEONE THAT I MISS...

just want to wish happy birthday to someone that i miss..act happy belated birthday..semalam sbnrnya birthday dia..semoga berbahagia disamping org tersayang n menemui apa yg dicari selama ni..sebenarnya teringin sgt nk msg n wish terus kat dia but aku tahan diri aku supaya x wat mcm tu sbb aku x nk org yg sentiasa ada ngan aku time aku perlukan dorang n org2 yg penting dlm hidup aku terluka lagi kalu aku wat mcm 2..so boleh wish kat sini jela..even dia x boleh baca sekali pon x pe..org slalu ckp yg kalu kita sygkn seseorg tu adalah lebih baik kita mendoakn dia dr jauh semoga dia temui bahagia yg dicari..n kalu dh tertulis dia untuk kita lari jauh mana,nafi mcmana sekali pon satu hari dia tetap dtg semula..aku percaya suma tu n aku percaya apa saja yg Allah aturkan adalah yg terbaik..n aku sgt2 pasti yg Allah ingin menguji aku agar aku menjadi lebih matang n memperbaiki apa yg x betul..n the most important thing is aku sgt percaya yg Allah akan menggantikan dia dengan org yg lbh baik n boleh membimbing aku ke jln yg diredhai-Nya..in sya Allah..

0 comments: