Tuesday, January 21, 2014

BALIK KAMPUNG TGK WAN..

pagi2 lagi td mama dh kejutkan aku suruh teman dia g psr beli brg2 nk bwk balik kampung..after balik dari pasar terus siap2 nk balik kampung..before balik singgah breakfast ngan mama n ayah kat ot dlu..tapaw utk wan skali..menu harini adalah gulai cendawan..salah satu favorita aku la kan..hari ni punah diet aku jap..adoi..masalah2..mcmana nk kurus ni..mama asyik msk sedap je..balik kampung lagi la sedap lauknya kn coz wan yg msk..haha..before balik semban singgah plak beli karipap yg sdp kat fresco tu..mkn lagi..arhhhh..dugaan2..ni bru je siap prepare resume n sijil2 utk interview esk..harap2 semua brjalan ngan lancar n dipermudahkan..x sbr nk jumpa gula2 hati aku suma tu..lama dh x lepak sama2..pas interview esk nk ajak dorang lepak2 la kjp..hehe..melepaskn windu sebentar..n aku harap sgt kitaorg berlima leh dpt keja ni coz bosan sgt ddk umah n kalu ada yg x dpt x best la kn x cukup geng..hehe..in sya Allah..hanya mampu berusaha n berserah je pd yg maha kuasa..so skarang nk rhtnkn diri n prepare sikit2 before tido..esk nk bgn pg..daaa..

0 comments: