Monday, October 17, 2011

LEGA..

huh..leganya rasa bila apa yg aku rahsiakn selama ni dh terlerai akhirnya ptg td..mest la nk tau kn apa yg lega n apa yg terlerai??ok..selama ni mama x tau pasal hubungan aku n nashriq..but today aku wat keputusan untuk berterus terang je memandangkan aku nk jumpa dh ngan nashriq sabtu ni..aku x nk la tipu mama ngan sapa aku nk kuar sabtu nant..tkt plak jd pape n x sempat nk mintak ampun..hehe..almaklum la kn kita bukan tau ajal maut tu bila akan berlaku..bila aku bg tau mama td mama nmpk ok je..x dela dia marah2 or bebel suma..mula2 rasa takut gak la nk bgtau tp bila fikir2 blk lantak la mama nk mrh pon asalkn aku x menipu dh..mama siap interview aku lagi psl nashriq..mlm ni ingat nk brcerita la ngan nashriq tgk2 dia plak ikot ayah dia g memancing..x pela..nant2 jela aku bgtau dia..pape pon aku dh happy dh skarang bila aku leh bercerita pape je ngan mama tanpa berselindung n berahsia pape dh dr dia..mama pon nmpknya menerima ngan baik apa yg aku bgtau dia td..k la..out dlu..t kalu adad pape cita menarik aku akan up8 lg..

0 comments: