Wednesday, October 26, 2011

BAGAI DIHIRIS SEMBILU..

mmg dh menjadi lumrah manusia yg x pernah menghargai dan bersyukur dengan apa yg mereka ada disaat apa yg mereka ada itu berada di depan mata..apabila apa yg mereka ada itu lenyap dari sudut pandangan mata baru la terhegeh2 nk mencari,meratap,merayu dn sebagainya..setiap manusia itu dilahirkan dengan kekurangan..jangan la sesekali kamu mencari kesempurnaan itu pada manusia yg serba kekurangan ini kerana kamu tidak akan menemuinya walau sampai ke liang lahad sekalipon..x sangka..btol2 x sangka..aku ingat kamu lain dari org lain..rupanya kamu juga serupa ngan manusia yg lain yg tidak pernah bahagia dengan apa yg kamu ada..kalau kamu fikir dengan apa yg kamu nk itu boleh buat kamu bahagia kamu pergi la cari..aku tidak pernah menghalang kamu kerana aku tahu aku tidak punya apa yg kamu mahukn..aku mintak maaf atas segalanya..aku redha kalau sudah ditentukan aku terluka sebegini..walau pedih macamana sekalipon akan aku tahan selagi bisa aku menahannya......terlajak perahu mungkin bisa diundur tetapi kalu terlajak kata tidak mungkin bisa diundur.....semoga kamu menemui bahagia yg kamu cari.....

p/s: post ni x de kena mengena ngan sesapa pon..x yah tny aku napa aku tulis mcm ni coz jwpannya saje suka2..

0 comments: