Sunday, October 23, 2011

22/11/2011 AFTER 7 YEARS...

arini adalah hari yg paling aku tgu2 smpaikn kol 7 pagi lagi aku dh trsedar dari tdo..still mls lg nk bgn mand coz sejuk gila..kol 9 bru aku bgn mand..pas mand aku tgk kartun jap..kol 10 bru aku siap2..10 lebih aku trun bwh utk tgu bas..x lama sgt la tgu bas arini..x de tempat ddk..so aku diri kat dpn je coz mls nk berhimpit2 kat blakang tu ngan bangla2 n indon2 yg ada kat dlm bas tu..kol 12 smpai kat kl central..ingatkn dia tgu kat stesyen monorail kl central tu..rupanya dia dh msk dlu kat dlm kl central coz dia ingatkn aku suruh dia tgu dlm kl central..haha..kl central dh byk berubah..x mcm dlu dh..aku pon dh cuak coz tkt sesat je..hehe..pastu dia call tny kat mana..pastu dia kata dia tgu kat tingkat atas skali dlm kl central..aku pon g la kat tmpt yg dia ckp tu..dia yg nmpk aku dlu..aku x perasan pon dia..sori syg..siyezly x nmpk..pas jumpa tu kitaorg g mkn dlu kat kfc kl central..ya Allah..time tu tuhan je yg tau betapa malunya aku..dia nmpk cool je..aku ni dh peluh2 dh..hahaha..pastu dia yg g beratur blikan mkanan..sweet like candy kan??hehe..masa dia nga beratur tu aku pon hntr msg kat dia ;

aku : alamak malunyerrrr..
dia : apa yg malunya cyg??
aku : x tau..tapi rasa malu gila..hehe
dia : hehe..baby nk mam pe??pa x tau nk mam pe..
aku : snack plate je kot..air b t kurang ais ea cyg..
dia : ok..

beberapa minit pastu dia dtg ngan dulang..aku pon tolong dia kuarkn mknan dr dulang tu..pastu dia kata nk g amek sos n straw..thanks syg..luv u so much..masa mkn borak2 mcm besa..malu la jgk..tp dia mcm ok je aku pon slowly jd normal..x brpeluh dh tp still rasa malu..almaklum la kan..ni kn first time aku jumpa dia pas 7 thn aku knl ngan dia..mula2 ingat nk jln2 kat kl central je pastu rasa mcm boring sgt n org plak trlampau ramai kitaorg pon wat keputusan g time square..jln ngan dia g kat stesyen monorail..dia bli tiket n tgu monorail smpai..memandangkn org trlampau ramai aku n dia pon ddk dlu tgu monorail seterusnya plak..still ramai tp x la serami mula2 tu..smpai kat TS jln2 je..tmn dia tgk psp,mp4,lappy n all the gadgets..pas pnt jln2 nmpk 7e bli mineral water..lpk kat bangku tepi2 tu..borak2 pastu jln2 lagi..apa yg best masa kat TS bila dia start pgg tgn aku..hehe..aku rasa mcm jantung aku brhenti berdegup seketika masa mula2 dia pgg tgn aku tu..but siyezly best sgt bila sumone yg kita syg pgg tgn kita pastu usap2..sweet gila..apa yg kelakarnya bila dia dh start pgg dia dh x lps2 dh..hehe..pastu jln2 lg..asalkn jumpa je kerusi mesti kitaorg ddk n borak2..hahaha..kelakar je kn..pastu masa nga jln2 tu tetiba kwn dia call tny psl keja..kacau je..benti jap kat tepi2 tu..time tu rasa nk kiss je pipi dia..hahaha..gatai..hahaha..kol 3 lbh dh dkt2 kol 4 aku ajak dia trun bwk..act aku plan nk blikn dia bj memandangkn dia pnh blikn aku bear tp aku x pnh blikn pape utk dia selain dr topupkn utk dia la kn..so aku blikn dia bj reebok..x la mahal sgt..simple je..dia yg pilih sendiri..mls nk pilih coz tkt dia x suka..dia pilih warna putih..pastu aku tny dia mmg minat putih ke coz bj yg dia pakai masa jumpa aku tu pon putih gak..pastu dia kata sng nk match..haha..pape jela cyg..pas bli kitaorg terus gerak gi kat monorail coz dia nk hntr aku kat kl central sblm dia blk..bas dia kol 5.30..masa nk blk ke kl central tu org ramai sgt dlm monorail..kitaorg tgu next trip sama mcm masa pegi tula..tgk2 next trip lg ramai smpaikn x de tmpat nk pgg dh..no choice..trpaksa peluk dia..hahaha..best gak org ramai time tu..kalu x ramai org x merasa nk peluk dia kn..hahaha..gatai..tmpt tgu bas nk blk shah alam dh berubah..aku x tau pastu naik slh bas..trun blk pastu dia teman aku pegi kat tmpt sepatutnya..time tu dh kol 5 tp dia still nk tgu aku smpai aku nk bas..sweetttt..hehe..pas aku naik bas dia gerak g pekelilin..tepat kol 5.30 dia mesej aku..dia kata dia bru je naik bas.tepat2 kol 5.30..hehe..aku still x dpt ddk n still jgk diri kat dpn je tanpa diaganggu oleh sesapa..sepanjang aku dlm bas aku mesej2 ngan dia..smpai umah dlm kol 6 lebih..kak eyma g umah kwn dia..ecah plak lpk dlm bilik dia..aku still mesej2 ngan dia smpai kol 7 lbh aku rasa lapa..keluar bilik tgk2 ecah ngan tgk tv..so ajak ecah trun mkn..dia pon lapa gak..siap2 n terus turun mkn kat kdai abg din..tgu kak eyma trun..pastu naik atas mand..pas mand aku n kak eyma mkn burger yg kitaorg tapau td..pastu borak2 ngan kak eyma..pastu gayut ngan ngan hubby smpai kol 12 lebih..pastu smbg borak ngan kak eyma smpai kol 2..pastu tdo ngan lenanya..

to mohd nashriq ismail :

thanks syg coz sanggup susah payah datang dari lipis sbb b..thanks blanja b mkn n tmn b jln2.n thanks jugak tmn b sampai naik bas..b rasa mcm dunia ni b yg punya bila jln ngan cyg lebih2 lg bila cyg start pgg tgn b..really love that moment cyg..n i will remember our first date yg biasa2 je tp still meninggalkn kenangan terindah..hope pas ni kita dh x malu2 dh n more open k..n thanks gak coz x mrh pon bila b peluk dia dlm monorail tu..your body siyezly tuff n best gila dpt peluk dia..hehe..napa la org x ramai sepanjang masa kn..kalu x leh peluk lg..hahaha..n thanks gak mesej2 ngan b masa b dlm bas walaupon cyg nga ngntk time tu..b rasa x puas lagi spend time ngan cyg..kejap sgt la..hope date yg akan dtg dpt lepak lama cikit ngan cyg k..muahhh..love u so muuuucccchhhh syg!!cpt la free lg cyg..hehe

apa yg nazeera rasa rugi sgt coz x wat bila kuar ngan hubby??

1. x kiss dia..hahaha
2. x salam dia masa mula2 jumpa n sebelom blk..blah mcm tu je..hahaha
3. x amek gambar langsung walaupon sekeping coz bz sgt tenung muka dia..hahaha

pasni kitaorg plan nk date kat genting plak..tgk la mcmana nant..hope akan jd date yg lebih best..hehe..

0 comments: