Friday, October 28, 2011

HANG OUT..

arini aku hang out ngan fairuz..jumpa kat jj..mula2 ingat nk ajak fairuz karok pastu tgk2 lunch hour punya pakej dh x de tempat..just tinggal happy hour punya pakej je..mahal sgt n lmbt sgt..so x jadi karok..g mkn kat mcd..pas mkn ingat nk tgk wayang tp x de cita yg best n ada cita yg best pon tiket dia lmbt sgt plak..so jln2 je..act aku mmg nk cari jeans pon..so usha2 kat dlm jj,FOS n byk lg kedai.aku pon x ingat kdai apa lg yg aku msk..hahaha..pas dh pnt jln tp x jumpa2 gak jeans yg pekenan dihati fairuz ajak lepak kat mcd lg..hahaha..dia teringin nk mkn ice cream plak..masa mkn mula2 kat mcd tu aku yg teringin nk mkn ice cream..hahaha..pas fairuz hbs mkn ice cream,aku g try suar kat google..masa nga try tu mama call suruh tgu dia kat supermarket coz dia x tau nk cari aku kat mana..pas dh jumpa mama fairuz pon blk coz nenek dia tinggal sorang..aku n mama pon jln2 cari jeans aku..last2 bli kat dlm jj..jenama voir..ok la..ada 50% discount..aku bli sekali 3 helai kot..hahaha..lama dh x bli jeans..jeans aku pon suma mcm nk hancur dh..tu yg bli byk tu..hehe..pas bli suar tu aku n mama g bli brg kat dlm supermarket pastu g minum kat each a cup..ice fruity tea peach menjadi pilihan aku..hahaha..x hbs2 ngan peach..aku sudah jatuh cinta ngan perasa peach agaknya..pas minum terus gerak blk umah..smpai umah mand pastu msk nasi goreng..terbaik dari ladang..hahaha..puji diri sendiri..biar la..hahaha..pas mkn terus on9..n skarang nk out dlu coz nk g layan my hubby yg dh gila tu..hahaha..sowi cyg..

0 comments: