Monday, April 4, 2011

POSTING AGAIN N AGAIN..

harini brmulanya clinical posting selepas final exam n sebelom cuti sem..sangat2 membosankan n memenatkan..aku dapat wad post natal..ok la..x bz sgt but a bit complicated coz pesakitnya bukan sakit yg biasa2..biasanya org yg bru pas bersalin n wat pembedahan brkaitan organ wanita..so memerlukan penjagaan rapi n teliti..dpt tgk baby yg baru lahir,baby yg x cukup sifat,x cukup berat n mcm2 lagi..baru je first day dah mcm2 new experience yg aku jumpa..td aku trpilih utk wat off drain..mmg menakutkan tapi interesting gila la..ni baru first time wat so mmg byk benda lagi nk kena improve..team member utk posting kali ni sumanya pompuan coz laki blm bleh msk post natal lagi coz baru sem 2..sem 3 nant baru laki leh masuk post natal..rasa boring gak la coz dh besa keja ngan laki..tapi nasib baik la ada yg ok jgk mcm mimi..aku kena keja kat post natal selama 2 minggu pastu cuti sem 2 minggu..my family plan nk g holidah but x sure la nk g mana..x sbrnya nak cuti..khamis lepas smpai semalam(ahad) aku balik semban..mmg best gila dpt balik umah setelah hampir sebulan x balik coz bz ngan exam..balik aritu aku potong rambut style lain pastu balik2 shah alam aiza gelak tgk rmbt aku coz dia kata gila comel..hahaha..whatever la..semalam seblm balik shah alam aku tolong aboy(my bro) kemas bilik dia yg mcm kapal karam tu..punya byknya habuk sampai kejang perut aku ni trbrsin tau..hahaha..tp hope pas aku kemas tu leh maintain bersih n trsusun mcm tu je smpai bila2 k..

0 comments: