Thursday, April 7, 2011

CUTI...

arini n esk aku n aiza day off..kak zu x sihat so dia pon x g keja gak td..dia lepak kat umah aku..aku n aiza bgn kol 11..bgn pastu aku masak tauhu masak sambal n goreng ayam perasa tom yam..gila sedap..pastu call kak zu suruh datang makan..minum plak air barli aiza wat..mmg feel gila..pas makan lepak tgk tv..pastu ingat nak kuar g jalan2 tapi x jadi coz hujan kejap ptg td..so lepak2 je kat umah..pastu agak2 dah pnt kitaorg msk bilik..borak2 n gurau2..pastu bila dah pnt tiga2 tido sampai kol 7 baru kitaorg bgn..hahaha..mmg puas gila tdo..balas dendam sungguh..hahaha..bgn2 terus mandi pastu siap2 nk g makan kat megah..kol 8 terus turun g makan n bli barang utk masak esk kat sebelah megah tu..pastu balik terus siang sotong yang bli tu..plan nak masak sotong kunyit esk..pastu mand n tgk tv..kol 10.30 aku n aiza turun balik g isi air n bli barang utk wat bubur sagu mata ikan..sdp gila kot..hahaha..skarang dah x leh tdo..tu yg up8 blog ni..mayb dah trover dose tdo kot..hhaha..skarang nga borak2 ngan aiza..x tau nk wat pe dh..k la..nk out dlu..

0 comments: