Monday, April 4, 2011

BIRTHDAY GIRL..









25 mac aritu bithday kak zu(akak busuk kesayangan aku n aiza) n su(bdk umah aku)...mmg haritu haru yg paling happy aku rasa...dlm lif time balik dari exam tu kitaorg mmg dah plan nk kenakn kak zu..aku,aiza n kak nor baling telur n tepung kat kak zu masa dalam lif tu..kesian kat makcik tukang cuci tu kena cuci lif yg busuk gila ngan bau telur tu..hahaha..sori akak..but really that kitaorg punya present utk akak tu bg 1000 makna n kenangan dlm hidup akak k..hope panjang umo,murah rezeki n jodoh ngan abg ju cepat smpai..hahaha..utk su plak kitaorg wat surprise utk dia..aku,aiza n ecah share duit bli dominos pizza utk dia..hope that surprise leh wat birthday korang berdua birthday yg paling bermakna dlm hidup korang n hope this relationship will last forever k..n today is jamie girl birthday..dia janji nk tido kat apartmen tp x tau la bila..really miss u dear..pape pon x tau nak bg hadiah pe plak utk jamie..nant la kitaorg plan..pape pon apa saja yg kitaorg plan mest gila..haha..tgu n lihat jela apa plak yg akan trjadi pada jamie nant k..hahaha..

0 comments: