Thursday, March 10, 2011

PONTENG..

arini wat pertama kalinya aku ponteng keja..haha..mls gila kot coz smalam kn aku keja ptg pastu arini keja pagi plak..mmg aku btol2 x lrt nk bgn pg tado so alu wat keputusan x nak g keja arini..biar la..sehari je pon..tapi aku x bg tau mama pon..tkt kena marah..haha..sorry mom..i`m just so tired..tapi aku still gak bgn kol 5 pg td utk tmn aiza siap nk g keja..pastu aku smbung tido blk smpai kol 12..hihi..best gila kot..bgn2 terus masak..tgk2 ecah pon dh blk..lg la best msk sama2..hehe..pas msk terus mkn coz tahap kelaparan mmg melampau time tu...so sorry to aiza coz x dapat nak tunggu ang balik n mkn sesama coz suma tu leh wat zera mati kebuluran..hahaha..so napa aku x tido lagi?aku pon x tau napa sedangkan mata mmg dah berat gila..sekarang nga teman aiza mkn sambil on9..aiza baru je bgn tido..dia tido since kol 6 td..aku rasa kalu apartmen ni runtuh pon dia x kan sedar..haha..k la nk kacau aiza mkn kentang goreng..nmpk mcm cedap je..zera nk jugak..hehe..cau dulu..

0 comments: