Wednesday, March 2, 2011

CIANNYER....

arghhhhhh..penat..penat...penat...baru je smpai umah..arini keja pagi..smpai je umah terus tukar baju n call mama..pastu tetiba rasa rajin sgt2 plak nk update blog..slalu tu gila punya mls..tmbh2 lg bila baru blk keja mcm ni..aku dengar minngu ni last week for RA but still ramai yg x dpt procedure lagi..ada tu plak dah ada procedure tapi tutor plak bz..tapi tadi lagi cian kat Ami n Nas coz dorang kena wat RA arini tp x de procedure..tetiba pagi tadi ada satu subcut..dorang pon booking la kat stuff nurse then bila tengah hari td tetiba bdk group B datang serbu ward kitaorg ngan tutor utk wat subcut tu sdgkan dah ada booking..x adil btol n aku cian sgt kat kwn2 aku..Alhamdulillah aku dh wat dah RA minggu lepas walaupon time tu aku baru je baik demam yg agak teruk jugak la..pas mc utk 2 hari aku kembali kerja balik pastu terus booking utk wat RA for the next day..thanks kat kwn2 yg byk bantu time aku cari procedure tu..tapi pada pendapat aku lebih baik wat RA ngan CI coz tutor x semestinya free time ada procedure..dh la nk kena booking 2hari sebelom wat RA..kalu kena patient dah balik or dah ada org lain wat mcmana..walaupon RA aku dah lepas tapi aku still lagi x rasa lega sepenuhnya coz cross still lagi x cukup..aku baru dapat 8 je..skarang aku cuma ada masa cuma lagi 1 minggu je...suma sekali ada 17..sekurang-kurangnya kena dpt 14..huhu..mana la aku nak cari procedure..dah la kat medical kurang procedure..kalu ada pon suma dah kena booking utk RA...tapi lagi cian kat bebudak kelas aku..ada jugak yg baru dapat 3 cross...kalu x cukup maknanya x leh duduk summative exam..that`s it..napa la sem 2 ni mcm2 masalah yg timbul?napa mcm2 dugaan yg dtg bertimpa2 plak tu?pastu mcm suma org dh x de semangat nak amek cross or study like sem 1..suma org mcm jadi selfish gila..x fikir psl org lain pon..how nice if selamanya situasi time sem 1 tu sama mcm situasi sekarang..act..ramai yg x suka bila group A & B combine but x leh nak wat pape coz suma ni kolej yg wat keputusan..bila dah combine suma sekali jadi 150 org..bayangkan berapa ramai tu..but really hope that someone can help us to solve all this problem coz we cannot stand anymore..like want to run far away from this world..really hate to through this stupid problem..i hate all this..please God..send angel for save us...huhu..dah la masuk nursing kena paksa then happen benda2 mcm ni lagi la aku jadi stress gila2...dah la mls nk fikir dah..nak tido lagi bagus..bgn petang nant nak g makan tahu lontong kat bawah..emmm...cedapnya..yummy! (meleleh air liur...hehe)

0 comments: