Sunday, March 6, 2011

HARI LAPAR SEDUNIA...

hahaha..terasa bodohnya tajuk post aku arini..haha..itu la yg menunjukkan aku sgt2 boring pada tahap gaban coz x tau nak wat pe lagi selain daripada makan..dah la aku tido kol 3 mlm tadi..kol 11 tadi baru aku bgn..bgn2 je tgk bebudak umah nga siapkan brg2 nak suruh aku masak..nasib baik aku bgn dulu sebelom dorang siram air..haha..itu la keja aku setiap hujung minggu..memasak untuk suma yg ada dlam umah ni..tapi keja aku masak je..kemas2 suma keja org lain..tu la bestnya jadi tukang masak..hahaha...pas siap masak masing2 makan ngan penuh berseleranya coz tahap kebuluran dah smpai tahap gaban..menu arini ayam masak merah n sayur campur goreng..cedap gila kot..hahaha...(trpuji masakan sendiri la plak)..pas makan ddk tgk tv..pastu tetiba rasa nk mengunyah something..aku pon bgn n g amek crunchy yg aku bli blk keja smlm..share ngan bebudak umah yg lain..gila cedapnya..hahaha..pastu rasa mcm nk mengunyah lg..aku pon bgn gi amek butter shortbread yg aku bli sekali ngan crunchy smlm..lagi la cedap butter shortbread tu..pas tu terus bkk lappy utk update blog..takut kalu ddk luar nanti aku rasa nk mengunyah lagi sedangkan perut aku dah rasa nk meletup dah..hahaha..itu la nafsu namanya..bukan lapa pon tapi still jugak nak makan..mcmana la x bertambah chubby..hahaha..k la..sampai cini dlu update kali ni..

0 comments: