Tuesday, May 5, 2009

MISS HABIS

sowi kepada suma pembaca blog yang setia...hehe...skarang ni bz sgt...x de masa nak on9 n masukkan pic2 poyo...byk jugak cita menarik dalam diari hidup aku yang aku x tulis...byk jugak cita duka...tapi biarlah suma tu jadi satu sejarah yang bakal mengajar aku erti sebenar kehidupan...pejam celik dah pon masuk bulan lima...perasaan takut mulai mengusai diri...begitu jugak ngan penyakit malas yang x sembuh2 dari dulu...hahaha.but...aku akan try hakis suma tu utk mencapai kejayaan...minggu depan peperiksaan pertengahan tahun...x ready pon lagi...semalam aku x gi sekolah coz ari ahad malam tu aku baru balik dari KB...hantar ayah wat rawatan mata kat sana cara tradisional....sambil tu gi tenang2kan fikiran yang dah semak ngan pelbagai masalah n keja yang x penah selesai...sampai cini jela k tok kali ni...nanti kalu ada masa lapang or cuti aku up8 lagi n akan cuba cari masa tok masukkan pic2 poyo yg aku x masukkan lagi k...nite to all pembaca yang disayangi....

p/s:
to: MOHD NASHRIQ BIN ISMAIL....HAHAHA...
msg:BALIK PAHANG NANTI JANGAN LUPA BAWAK BEAR SKALI TAU...JANGAN TIPU...TIPU TU DOSA...ALLAH X SUKA ORG MENIPU...HAHAHA...LAGIPON CCTV SENTIASA BERFUNGSI...HAHAHA...NITE...

0 comments: