Thursday, May 7, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO ME...

esok,8 may 2009 adalah tarikh keramat bagi seorang insan yang diberi nama nazeera yang bermaksud penyelia yang berseri...esok my birthday...sepatutnya sabtu ni adalah my first date ngan my love...disebabkan hal yang x dapat dielakkan so date tu dibatalkan...dia nak poskan present tok aku tapi aku x bagi coz takut kantoi ngan my parents nanti...so aku cadang nak suruh je dia poskan kat alamat umah fairuz...fairuz pon dah setuju...tapi dia kata dia nak pos pas habis cuti sem nanti...nothing special for my birthday...n nothing special celebration with anyone that i love n importance my life....tapi x pela kalu x de sapa yang ingat n wish aku coz aku nak wish diri aku sendiri...HAPPY BIRTHDAY TO ME...HOPE SUKSES DALAM HIDUP...N KECAPI APA YANG DIIMPIKAN....tu jela tok arini....

p/s: kepada sesapa yang baca post ni
msg:post ni x de kena mengena n x ditujukan kepada sesapa pon...just nak wish diri sendiri je...that`s all...so x payah la sesapa yang baca post ni nak terasa hati or berasa besalah or berasa simpati k....

0 comments: