Saturday, May 19, 2012

5 MAY-6 MAY 2012

walaupon 2 hari tapi mcm2 benda yg berlaku antara aku dan dia..kali ni lepak kat kl je..nk kata puas tu kompom la x kn..kalu leh aku nak dia sentiasa ada dpn mata aku..hehe..act kitaorg nak kuar 4 May tu tp dia plak ada keja yg keja wat kat kilang..so tunda 1 hari..dia naik bas kol 8 pg dr sana..dlm kol 9 lebih tu aku gerak plak nk g kat dia..dia smpai awal dr aku..dia tunggu aku n pastu kitaorg g check in hotel yg biasa kitaorg tdo tu..mcm biasa 2 bilik k..jgn slh fhm..tp dkt2 la..hehehe..pastu dia kata dia nak rht n tdo jap sblm kuar jln2..so pas 30min dia tdo,aku kejut dia coz lapa gila dr pg x mkn..dia pon sama..gila kn..hahaha..pas siap2 kitaorg gerak g medan tuanku dlu coz nk makan kat the ship..black papper chicken,black papper steak,watermelon juice n ice lemon tea yg menjadi pilihan..hehe..pas kenyang,kitaorg naik komuter g mid valley plak..masa kat mid valley jln2,mkn2 n shopping..thanks syg for handbag miss selfridge n bantal miss T tu..really love it..pas pnt jln2 kitaorg g minum kat noodle station..ice chocolate n ice peach tea..pas minum g plak kat the gardens..bli biskut kat mark n spencer..chocolate chip dunk cookies..before blk g mam dlu kat secret recipe..macaroni cheese,chocolate cheese cake,float,ice lemon tea..pastu gerak blk hotel..sampai hotel mand terus tdo..sdar2 dah kol 10..hahaha..siyez pnt..pastu kejut dia..pas siap2 kitaorg gerak gi bukit bintang..breakfast kat mcd dlu pastu g lowyat tmn dia cari game ps3..smbil tu aku survey instant camera..ingat nk bli..tp nanti2 kot..hehe..pastu kitaorg gerak g sungai wang,ferenheit,lot 10,pavillion..kat pavillion bli sticky utk dia pastu g mkn kat subway..subway melt,steak n cheese,grape.thanks for cup cake yg cumil n cdp tu k syg.pastu g sungai wang smula coz nk bli wallet utk dia..pastu gerak g hotel utk amek beg..pas amek beg kat hotel dia hntr aku g kl central utk amek bas blk shah alam..agak lama la gak tgu bas..aku dh mula risau dh..pastu dlm kol 10 bas smpai..nasib baik jln x jem mlm tu..cpt je aku smpai shah alam..thanks for everything syg..first time dpt byk hadiah birthday dari one person yg sama..

0 comments: