Wednesday, January 26, 2011

POSTING TIME..

bermula dr 24 jan yg lalu sese praktikal aku di hospital bg sem ke 2 ni dh pon bermula..kalu aku diberikan pilihan sama ada aku nak belajar di kolej ataupon praktikal di hospital aku lebih sanggup perah otak belajar di kolej sbb praktikal mmg sgt2 membosankan bg aku..kat hospital tu mcm2 dugaan yg kena hadapi..pesakit yg fussy gila2,pastu ngan staff nurse yg kerek gila..dengan senior yg bajet bagus sgt..suma tu kena aku hadap selama 10 minggu..arini rasa tenang sikit coz arini aku cuti..tinggal sorang kat umah lebih tenang..post yg laluaku ada ckp yg aku skt hati ngan apa yg someone buat kat aku kan..btol apa yg org ckp zaman skarang ni Allah beri balasan trhadap org yg bersalah secara cash..dh x de nk tangguh2 dh..someone tu dah rasa apa yg aku rasa...apa yg dia rasa sama dengan apa yg dia wat kat aku..terima kasih Ya Allah..itulah kebaikan sabar..kalu aku ni jenis org yg x sabar dh lama aku sepak je muka dia..tapi ayah aku cakap biar org buat kita tapi jgn sesekali kita buat org sebab Allah tu lebih brkuasa utk menghukum sesapa saje salah..dan ayah aku selalu ckp jgn lah kamu cari keadilan di dunia ini kerana keadilan itu tidak akan kamu temui sepertimana yg kamu cari...sem 2 ni mmg mencabar tp cabaran tu wat aku lebih semangat nk buktikan pada suma org yg aku juga mampu utk brjaya..k la..aku nk sambung relax ni sementara aku tinggal sorang..kang kalu kwn2 dh blk ssh nk relax2 mcm ni dh..esk kena keja..huhu..x sukanya..

0 comments: