Tuesday, January 12, 2010

PELAJARAN BARU....

huhu...pagi tadi mmg kelam kabut gila tau x?huhu...dalam kol 9 time aku nga tido...hehehe...tetiba hp aku bunyi...so aku pon angkat la dengan malasnya...hehe...aku x sangka plak yg call tu pakcik yang ajar aku driving tu...terus segar mata aku bila dengar suara dia...dia suruh aku siap coz kol10 dia nak datang amek aku untuk blaja keta...aku pon x tau napa pakcik tetiba je nak aku blaja arini...biasanya dia akan inform aku malam sebelom blaja...aku pon apa lagi,kelam kabut la aku bgn...bangun terus mandi patu siap2,kemas2 sikit n mkn je apa yg ada...tepat kol 10 anak pakcik sampai depan umah...aku pon naik dalam keta ngan mata yg still lagi nampak macam orang yg baru bgn tido...hahaha...pas amek aku,g plak amek lagi sorang bdk ni kat taman seri pagi tu...pastu baru la gi kat cott...sampai2 tu bagi bdk sorang lagi tu bawak keta dulu coz dia nak amek ujian jpj kali kedua esok...yg first tu dia gagal kat 3-pointer...eee...takut la....pastu pakcik suruh dia tukar keta coz pakcik nak suruh aku bawak keta tu...aku pon bawak n wat parking n 3-pointer...pas beberapa kali aku wat n kira dah mahir sikit2,pakcik pon suruh aku tukar keta lain plak....pastu pakcik ajar aku macam mana nak naik bukit plak...x la susah sgt...aku rasa bukit lagi senang kot daripada yg dua lagi tu...pas dah mahir sikit n dah leh wat sendiri,pakcik kata dia nak hantar aku balik...so tukar la tempat duduk ngan pakcik...aku ingatkan pakcik nak terus hanta balik...rupa2nya dia nak uruskan keja2 dia dulu coz dia malas nak pusing2 balik...so aku pon ikot la dia gi kat tempat ujian komputer tu pastu gi giant ampangan coz dia ada urusan kat situ pastu gi plak jpj coz pakcik nak jpj plak coz nak gi wat lesen budak2 dia yang dah lulus tu...time aku tgu dia dalam keta masa dia kat suma tempat yang aku sebut tadi tu punya la panas duduk kat dalam keta...pakcik matikan enjin...rasa nak menjerit je aku rasa...tapi sabar jela kan....nak wat macam mana...pas gi jpj tu baru la pakcik hanta aku balik umah...sampai je kat umah terus msg2 ngan hubby...pastu sidai kain,basuh pinggan,mandi,baca novel jap sebelom tido...ptg tadi aku kuar ngan ili...gi mcd...minum milo ice n makan ice-cream je...duit nga kering la katakan lagipon kitaorang mmg kenyang lagi coz dah makan kat umah...baru je duduk kejap kat mcd pas order tu,nina(adik ili) plak call ili suruh amek dia kat sekolah...so kitaorang pon gerak la gi sekolah seri ampangan busuk tu gi amek adik dia...pastu hanta nina balik umah dulu...pastu aku ngan ili gi pusing2 dalam lavender sambil cuci2 mata tengok mamat2 hot sambil makan ice-cream yg still x habis lagi time tu n sambil borak2...almaklum la kitaorang kalu jumpa pasti ada je cita2 menarik n panas nak dikongsi together2....pastu ili hanta aku balik...sebelom turun pon sempat lagi borak2 dalam keta depan umah aku ni ha...hahaha....pastu skarang ni aku ada plan ngan ili nak kenakan pakwe dia kedekut tu...hahaha...sori dear coz mengata pakwe ko...tapi ko jgk yg cakap dia macam tu kat aku tadi kan...so ko x leh la nak marah aku ke apa k...hehehe...ili pon dah text aku dah ni tanyakan perkabaran tentang plan kitaorang tu...k la aku nak out dulu...nak gi lancarkan plan kitaorang tu...kalu x wat nanti x pasal kena fire ngan minah kuat membebel tu nanti(ili la tu)...hahahaha....soriii dear...tapi itu mmg kenyataan pon kan???hahaha....

0 comments: