Saturday, July 4, 2009

KENAPA KAU X LEH JADI DIRI KAU YANG DULU???

aku tau aku x de hak pon nak campur hal peribadi kau tapi i want u to know that i care about you so much...slama ni kau anggap aku sebagai apa sebenarnya??entah la...aku pon x phm ngan perangai ko skarang ni...kau asyik fikir pasal perasaan kau,hati kau tapi kau x penah pon fikir pasal perasaan n hati org yang berada di sekeliling kau,yang syg n care pasal kau...kau slalu cakap jgn jadi seorang yg mementingkan diri sendiri tapi kau x sedar diri kau tu pon pentingkan diri kau sendiri...kau x sedar yang kau tu dah lukakan hati ramai org sekeliling kau...tahap kesabaran seseorg tu ada hadnya....jgn sampai satu hari nanti x de sapa yang akan sayang n care pasal ko lagi baru ko nak menyesal n mengis...sebenarnya aku je yg asyik memendam rasa ngan ko...ko je yg x tau...mayb aku ni mmg seorg pelakon yg sangat hebat kot di pentas dunia yg penuh ngan pancaroba ni???ahh...lantak la...aku dah malas nak amek tau pasal ko lagi dah...kalu ko rasa aku ni x penting n x ada fungsi pon dalam hidup ko...fine...but...aku nak kau tau yang aku sangat kecewa ngan perangai kau..........................


p/s:entri ni adalah luahan hati yang amat terluka atas perbuatan seorang insan yang amat aku sayangi n penting dalam hidup aku....sesapa yang baca entri ni aku rasa korang x yah la tanya sapakah insan yang aku maksudkan k??biarlah aku sahaja yang menanggung luka yang semakin parah di hati ini....moga Allah melembutkan hati kau kembali seperti diri kau yang dulu....jgnlah kerana masalah di zaman remaja ni menjadikan kau seorang yang baru n seseorang yang mementingkan diri kau sendiri tanpa memperdulikan org yang berada di sekeliling kau...cuba kau bayangkan hidup kau di muka bumi ni cuma berseorangan...............ya Allah ubatilah hati ini....kurniakanlah kesabaran agar tidak berlaku sebarang pertelingkahan....amin....

0 comments: